BTS

Bts = army

BTS

Bts = army

BTS

안녕 잘 지내
سلام خوبی
자, 칭찬하지마😉
بیا تو تعارف نکن😉

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

اشنایی

چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۰، ۰۹:۴۷ ق.ظ | BTS ❤️❤️ | ۲ نظر

سلام من تازه این وبلاگ رو زدم نویسنده هم برای فیک قبول میکنم قبل اینکه با BTSاشنا بشم کره جنوبی رو خیلی دوست داشتم⁦❤️⁩

باورتون میشه اولین بار یه فیلم 10ثانیه ای از کوکی و جیمین دیدم که داشتن مسخره بازی درمیاوردن فکر کردم دخترن 😬😂😂

بعد وقتی فهمیدم نه بابا اینا پسرن عاشق هیونگام شدم⁦❤️⁩

با اهنگاشون زنده شدم نمیگم قصد خودکشی داشتم چون زندگیم هم اونقدر بعد باشه هم عین خیالمم نیست کلن بیخیالم 😂😂😂

خلاصه دیگه شدم یه آرمی دواتیشه 😊

همه کاپلی رو دوست دارم اما تازگیا روی کاپل های جیکوک و کوکمین یکم باور دارم نه اینکه تعصب داشته باشم نه فقط یکم احساس میکنم باهم ریلن 😂😂

کلن بیخیال شما هم خودتون رو معرفی کنید درضمن فقط آرمی دختر نداریم کلی ارمی پسرم هم هست نمونش پسر داییه من میگهBTSرو دوست نداره اما دوروغ میگه یعنی گوشیشو چک کنی محاله اهنگایBTSرو پیدا نکنی😂😂

  • BTS ❤️❤️

نظرات  (۲)

  • ༺یـــــآصئ༻
  • خخ ینی تازه۳ساله!**

    اوهه خوبه بمونی ارمی برامون😹

    من نویسنده ام توچی؟

     

    پاسخ:
    اوم اره
    تو هم ارمی بمونی
    نویسنده گی تو خونمه اما از گشادیه زیاد حوصله نوشتن ندارم 😂😂😂😂
  • ༺یـــــآصئ༻
  • 🤣🤣🤣🤌سلام منم از کلاس هفتم ارمی شدم و الان ۱۹سالمه

    چن سال میگذره؟!🥺🤣ب هرحال میخام بشناسمت(:

    بیا باهم دوست شیم🙃💖

    پاسخ:
    سلام من از کلاس پنجم ارمی شدم و 14سالمه
    ازت کوچیکترم 😊
    باشه دوست شیم 🙂

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی